تور ترکیه | تور آنتالیا | تور استانبول | تور کوش آداسی
تور ترکیه ، تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور آنکارا
برگزار کننده تور ترکیه و تور استانبول و تور آنکارا و تور آنتالیا.

توريسم با اهداف گردش با كشتي كوچك مخصوص سيروسياحت


درياي مديترانه، درياي اژه، درياي سياه و مرمره تور تركيه را از شمال، غرب و جنوب احاطه كرده اند. تركيه هر شب شاهد لنگر انداختن اين قايقها در ساحل و خليج و پلاژها مي‌باشد و ميزبان مسافران آبي است. اين مسافرت دريائي رويايي به معناي رفتن به توي طبيعت در دريا با كشتي هاي كوچك و بودن با طبيعت زيباي دريايي است.
در عين حال اين مسافرت، مسافرتي است كه شما را به پلاژ مخصوص و ديدني كلئوپاترا، و كوه آتشفشاني اوليمپوس و هزاران آثار باستاني باقي مانده از تمدنهاي قديم مي‌كشاند .
مسافرت با كشتي هاي كوچك در تركيه به شما اين امكان را ميدهد كه با مردمان دوست داشتني و مهمان نواز مناطق ساحلي و روستائي و فرهنگ آنها آشنا شويد. بطور كلي انسان با بادهاي ملايمي كه از غرب و شمال غرب مي‌وزد طعم طبيعت گوارا را مي‌چشد و فصل طولاني تابستان را براي مسافران كشتي هاي كوچك به حالت ايده آل در مي‌آورد.
از بعضي سواحل و خليج ها تپه ها و كوههائيكه حتي سه هزار متر از سطح دريا بالاتر است را مي‌توان تماشا كرد.اين گردش و مسافرت دريايي شما را براي آمدن مكرر به اين كشور و كشف گوشه اي ديگر در ساحل و زنده كردن زندگي دريايي علاقه مند خواهد كرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال توسط تور ترکیه